nvnews, το περιοδικό της Νίνας Βλάχου

Μήπως η ξαπλώστρα στην παραλία καταπονεί το σώμα σας;

- Advertisement -

- Advertisement -

Πώς μπορούμε να προστατευτούμε

Σίγουρα είναι απαραίτητη η κίνηση μέσα στη διάρκεια των ωρών που χαλαρώνουμε στην παραλία, που σημαίνει , κολύμπι, περπάτημα μέσα στο νερό ή στην αμμουδιά περπάτημα και ως τα αποδυτήρια για να αλλάξουμε μαγιό που και αυτό είναι απαραίτητο για άλλους λόγους , περπατήστε ως το μπαρ να πάρετε μόνοι σας νερό ή καφέ, αν έχετε παιδιά παίξτε μαζί τους.

Βάλτε ένα μικρό φουσκωτό μαξιλαράκι πίσω από την μέση σας και τον αυχένα σας αν είστε σε ξαπλώστρα.

Μη μένετε πολύ ώρα με λυγισμένα γόνατα σε χαμηλό καρεκλάκι, απλώστε τα, ανασηκώστε τα πόδια σας ελαφρώς ώστε να γυμναστεί η κοιλιά αλλά και οι τετρακέφαλοι.

Αν κάθεστε κάτω στην αμμουδιά προσπαθήστε για λίγα λεπτά να καθίσετε με εντελώς ίσια την πλάτη σαν ακουμπάτε σε ένα τοίχο, κάντε λίγες στρέψεις του κορμού δεξιά αριστερά καθώς επίσης και κάμψεις.

Μην κάθεστε πολλή ώρα μπρούμυτα.

Μην σπάτε τόσο τον αυχένα σας ώστε το πηγούνι να ακουμπάει τον λαιμό σας όταν κάθεστε σε ξαπλώστρα.

Μην στηρίζεστε για πολλή ώρα τον καρπό του ενός χεριού και στον αγκώνα όταν είστε ξαπλωμένοι.

Μην σηκωθείτε απότομα από όποια θέση και αν έχετε χαλαρώσει. Δώστε ελάχιστα έστω δευτερόλεπτα στο σώμα να κινηθεί ομαλά και όλες οι αρθρώσεις σταδιακά να βρουν τη λειτουργία τους.

 

Πηγή mother.gr